PAGRINDINIAI
METŲ MOKYMO IR MOKYMOSI UŽDAVINIAI: Mokytojo padedami ir/ar savarankiškai, 9 klasės
mokiniai gebės:
·
operuoti realiaisiais skaičiais,
·
perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių spindulyje realiuosius
skaičius,
·
atlikti paprastus veiksmus su realiaisiais skaičiais, kvadratinėmis
šaknimis,
·
apskaičiuoti atstumą dviejų tarp skaičių tiesės taškų, atstumą
tarp dviejų koordinačių plokštumos taškų, atkarpos vidurio taško koordinates,
·
apskaičiuoti ir pavaizduoti koordinačių plokštumoje reiškinių
su vienu kintamuoju (
) reikšmes (braižyti reiškinio grafiką); spręsti
lygtis ir nelygybes grafiškai,
·
spręsti dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais
sistemas,
·
atpažinti panašiuosius trikampius, taikyti trikampių
panašumo požymius ir savybes sprendžiant matematinio ir praktinio turinio
uždavinius,
·
apskaičiuoti stačiosios prizmės, taisyklingosios
piramidės, tūrį ir paviršiaus plotą, nusibrėžti nurodytų matmenų išklotines,
·
pavaizduoti surinktus iš artimos aplinkos duomenis
diagramomis; aprašyti paprastos diagramos informaciją savais žodžiais,
·
pasirinkti tinkamą veiksmą uždaviniams spręsti,
·
mokiniui artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti
matematiniais modeliais (reiškiniais, tiesinėmis ir kvadratinėmis lygtimis,
dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemomis).
- Teacher: Darius Šaras