PAGRINDINIAI METŲ MOKYMO IR MOKYMOSI UŽDAVINIAI: Mokytojo padedami ir/ar savarankiškai, 9 klasės mokiniai gebės:
·         operuoti realiaisiais skaičiais,
·         perskaityti, užrašyti ir pavaizduoti skaičių spindulyje realiuosius skaičius,
·         atlikti paprastus veiksmus su realiaisiais skaičiais, kvadratinėmis šaknimis,
·         apskaičiuoti atstumą dviejų tarp skaičių tiesės taškų, atstumą tarp dviejų koordinačių plokštumos taškų, atkarpos vidurio taško koordinates,
·         apskaičiuoti ir pavaizduoti koordinačių plokštumoje reiškinių su vienu kintamuoju ( ) reikšmes (braižyti reiškinio grafiką); spręsti lygtis ir nelygybes grafiškai,
·         spręsti dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemas,
·         atpažinti panašiuosius trikampius, taikyti trikampių panašumo požymius ir savybes sprendžiant matematinio ir praktinio turinio uždavinius,
·         apskaičiuoti stačiosios prizmės, taisyklingosios piramidės, tūrį ir paviršiaus plotą, nusibrėžti nurodytų matmenų išklotines,
·         pavaizduoti surinktus iš artimos aplinkos duomenis diagramomis; aprašyti paprastos diagramos informaciją savais žodžiais,
·         pasirinkti tinkamą veiksmą uždaviniams spręsti,
·         mokiniui artimas ir pažįstamas situacijas aprašyti matematiniais modeliais (reiškiniais, tiesinėmis ir kvadratinėmis lygtimis, dviejų tiesinių lygčių su dviem nežinomaisiais sistemomis).